شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان چیست؟
نوشته شده توسط : ادمین

اگر مبلمان شما چوبی یا پارچه ای است ، بهتر است از سرویس خشکشویی مبلمان استفاده کنید ، خشکشویی مبلمان با دستگاه های مخصوص خشکشویی مبلمان و با شامپو های مخصوص مبلمان انجام می شود. این دستگاه ها تمام سطوح مبلمان را تمیز کرده و با خشک کردن آن از آسیب پوسیدگی به مبلمان که در روشهای شستشوی مبل دستی ، رخ می دهد جلوگیری می کند.

 

قالیشویی ادیب به عنوان قدیمی ترین قالی شویی تهران ، افتخار دارد علاوه بر خدمات شستشوی فرش همچون قالیشویی عادی ، موادشویی و اعلاشویی ،دارکشی و رفوگری، خدمات شستشوی مبل ، شستشوی خشخواب ،خشکشویی موکت ،خشکشویی مبلمان تختخوابشو و کوسن و تشک های اضافه مبلمان را نیز ارائه می دهد.  خدمات شستشوی مبل یا خشکشوی مبلمان همچون قالیشویی آنلاین ،در سایت کارخانه قالیشویی ادیب به صورت آنلاین نیز ارائه شده و شامل ۲۰% تخفیف سفارش آنلاین می شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

خدمات شستشوی مبل با دو دستشگاه پیشرفته و روز دنیا ، انجام شده که یکی از آنها دستگاه شوینده بوده ، و دیگری دستگاه وکیوم و خشک کننده است  ( تا آسیبی از نظر  وجود رطوبت در مبل وارد نشود). شامپوی مورد استفاده کارخانه قالیشویی ادیب ، شامپوی تگزافون آلمان بوده و از نظر کیفی درجه یک است.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد . ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: